Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на дебитомер АР 156 2.4 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
    ся друг е въпроса че с качествено почистване ще живне за още няколко години живот
    Ако не го довърши точно почистването
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
      Ако не го довърши точно почистването
      Amи зависи с какво го чисти. Ма да вземе да си премери захранването на куплунга
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
        Ако не го довърши точно почистването
        рядко се случва, но дори и да се случи знаеш че си опитал и нищо не губиш така или иначе си е мъртвец
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #34
          Дебитомера се захранва с 5в нормално. но на изхода има само 1в и не помръдва. Иначе е чистен и е чист, просто този конвертор ток напрежение според мен се е прецакал.
          Понеже екуто показва някакви параметри за въздух, които според мен са невярни и незнам откъде си ги измисля, следайки изходното напрежение което е постоянно най-много да се изменя от 0.999в до 1.011в, софта също дава грешка 0101.
          Може да е и бъг в фиатекускана въпреки че е последна версия, затова искам да сложа един читав за проба.
          Иначе колата не пуши нито бяло нито черно, обаче отзад смърди здраво и то не на дизел с катализатор, защото такъв съм имал, харчи между 8 и 10 смесено каране.
          Без дебитомер работи по същият начин поне на място но дава още една грешка която не помня.
          ЕГР е изолиран и катализатора не е махан.
          Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
          Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от akirilov Покажи съобщение
            Дебитомера се захранва с 5в нормално. но на изхода има само 1в и не помръдва. Иначе е чистен и е чист, просто този конвертор ток напрежение според мен се е прецакал.
            Понеже екуто показва някакви параметри за въздух, които според мен са невярни и незнам откъде си ги измисля, следайки изходното напрежение което е постоянно най-много да се изменя от 0.999в до 1.011в, софта също дава грешка 0101.
            Може да е и бъг в фиатекускана въпреки че е последна версия, затова искам да сложа един читав за проба.
            Иначе колата не пуши нито бяло нито черно, обаче отзад смърди здраво и то не на дизел с катализатор, защото такъв съм имал, харчи между 8 и 10 смесено каране.
            Без дебитомер работи по същият начин поне на място но дава още една грешка която не помня.
            ЕГР е изолиран и катализатора не е махан.
            Щом имаш захранване и 1V на изхода посточнно - нов. Дали е с него или не е все тая щото колата ти е в авариен режим
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Щом имаш захранване и 1V на изхода посточнно - нов. Дали е с него или не е все тая щото колата ти е в авариен режим
              Да де но не съм го мерил с мултицета че е неудобно да се бръкне и ме е страх да не окъся. Затова имам съмнение че може да е букса, кабел, еку.
              Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
              Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от akirilov Покажи съобщение
                Да де но не съм го мерил с мултицета че е неудобно да се бръкне и ме е страх да не окъся. Затова имам съмнение че може да е букса, кабел, еку.
                не се шубелисвай, давай смело и внимателно с остри сонди
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  не се шубелисвай, давай смело и внимателно с остри сонди
                  Кои крака са сигналните, моят е с 5 пина?
                  Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
                  Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от akirilov Покажи съобщение
                    Кои крака са сигналните, моят е с 5 пина?
                    Ти питаш, ама не четеш май. Я виж пост N:4
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #40
                      Откъде да купя оригинален БОШ и колко пари ще излезе?
                      Някой ползвал ли е Хофер и какви са му впечетленията?
                      Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
                      Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от akirilov Покажи съобщение
                        Откъде да купя оригинален БОШ и колко пари ще излезе?
                        Някой ползвал ли е Хофер и какви са му впечетленията?
                        Само Бош. Па си и с най-евтиния 0 280 218 019
                        Ама все пак дай точния модел на двигателя, че може да си и със скъпия 0 281 002 30.
                        Ма те са все с този (HFM-5-4.7) датчик
                        Last edited by NightRider; d.m.y г., 17:35.
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                          Само Бош. Па си и с най-евтиния 0 280 218 019
                          Ама все пак дай точния модел на двигателя, че може да си и със скъпия 0 281 002 30.
                          Ма те са все с този (HFM-5-4.7) датчик
                          Това е датчика 0 280 218 019 пише го на него самия.
                          Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
                          Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Само Бош. Па си и с най-евтиния 0 280 218 019
                            Ама все пак дай точния модел на двигателя, че може да си и със скъпия 0 281 002 30.
                            Ма те са все с този (HFM-5-4.7) датчик
                            На 136 коня е 019 и те НЕ са с еднаква игла
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              На 136 коня е 019 и те НЕ са с еднаква игла
                              HFM-5-4.7 - това е целия датчик (сензор), вграден в тялото (тръбата). Бош си правят конструктивни изменения, в 019 ги има също. Важното е изходното напрежение при различни стойности на въздуха да са еднакви
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #45
                                Май няма да намеря сервиз който да ми гарантира че е от дебитомера и след това да го смени .... Всички казват: Клиента си купува дебитомера и ако даде пак грешка си остава с два.
                                Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
                                Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

                                Comment

                                Working...
                                X