If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Дебитомера се захранва с 5в нормално. но на изхода има само 1в и не помръдва. Иначе е чистен и е чист, просто този конвертор ток напрежение според мен се е прецакал.
Понеже екуто показва някакви параметри за въздух, които според мен са невярни и незнам откъде си ги измисля, следайки изходното напрежение което е постоянно най-много да се изменя от 0.999в до 1.011в, софта също дава грешка 0101.
Може да е и бъг в фиатекускана въпреки че е последна версия, затова искам да сложа един читав за проба.
Иначе колата не пуши нито бяло нито черно, обаче отзад смърди здраво и то не на дизел с катализатор, защото такъв съм имал, харчи между 8 и 10 смесено каране.
Без дебитомер работи по същият начин поне на място но дава още една грешка която не помня.
ЕГР е изолиран и катализатора не е махан.
Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.
Дебитомера се захранва с 5в нормално. но на изхода има само 1в и не помръдва. Иначе е чистен и е чист, просто този конвертор ток напрежение според мен се е прецакал.
Понеже екуто показва някакви параметри за въздух, които според мен са невярни и незнам откъде си ги измисля, следайки изходното напрежение което е постоянно най-много да се изменя от 0.999в до 1.011в, софта също дава грешка 0101.
Може да е и бъг в фиатекускана въпреки че е последна версия, затова искам да сложа един читав за проба.
Иначе колата не пуши нито бяло нито черно, обаче отзад смърди здраво и то не на дизел с катализатор, защото такъв съм имал, харчи между 8 и 10 смесено каране.
Без дебитомер работи по същият начин поне на място но дава още една грешка която не помня.
ЕГР е изолиран и катализатора не е махан.
Щом имаш захранване и 1V на изхода посточнно - нов. Дали е с него или не е все тая щото колата ти е в авариен режим
Откъде да купя оригинален БОШ и колко пари ще излезе?
Някой ползвал ли е Хофер и какви са му впечетленията?
Само Бош. Па си и с най-евтиния 0 280 218 019
Ама все пак дай точния модел на двигателя, че може да си и със скъпия 0 281 002 30.
Ма те са все с този (HFM-5-4.7) датчик
Само Бош. Па си и с най-евтиния 0 280 218 019
Ама все пак дай точния модел на двигателя, че може да си и със скъпия 0 281 002 30.
Ма те са все с този (HFM-5-4.7) датчик
Това е датчика 0 280 218 019 пише го на него самия.
Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.
Само Бош. Па си и с най-евтиния 0 280 218 019
Ама все пак дай точния модел на двигателя, че може да си и със скъпия 0 281 002 30.
Ма те са все с този (HFM-5-4.7) датчик
HFM-5-4.7 - това е целия датчик (сензор), вграден в тялото (тръбата). Бош си правят конструктивни изменения, в 019 ги има също. Важното е изходното напрежение при различни стойности на въздуха да са еднакви
Май няма да намеря сервиз който да ми гарантира че е от дебитомера и след това да го смени .... Всички казват: Клиента си купува дебитомера и ако даде пак грешка си остава с два.
Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.
Comment